Thursday, November 5, 2009

Hadiah A.K.A Cenderahati...

Yea... yea... (itu tandanya ada yg mengembirakan aku hari ini)... almaklumlah dok sesorang atas kerusi depan komputer sebelah fail2 dan buku manual ni kan... tetiba datang si adik membawa sebungkus barang berisi sesuatu yang aku pun tak tahu pada awalnya, tapi bila dibuka TARAAA... ini dia, sepaang kasut sandle berkelip2 labuci berwarna keemasan... TQ Ety.. (dia ni budak master, dulu RA kejap, kire RA pertama yang dok kt bilik sunyi sebelah tpt aku nih- dengan kata lain peneroka bilik sebelah laa... sekarang dah macam opis gayanya. Penuh dengan master student, RA dan technician skali).



Sebelum hari ni, semalam la tuh, aku dpt apa ntah ni namanya, aku panggil kapal je sbb gambar kapal tapi boleh lekat ngan besila sbb ade magnet blkgnya. Yg ini master gak bg Izan A.K.A iZhang budak gannu... apasal panggil macamtu sbb 'n' blkg tambah 'g'.



Dan minggu lepas aku dapat mende ni plak, technician sebelah bagi... yang ni mmg aku yg 'pau' dia soh beli sbb aku kena dok standby barang2 nak datang time dia xder... boleh ker mcm tuh?? bukan ker kerja tu mmg aku kena wat, tapi takper.. saje suker2 'pau' org kalau dpt alhamdulillah, x dapat xper.. hehe...



** Saja nak tambahkan koleksi keychain... setiap yg aku gantung ada pemberinya...
ada sesaper nak tambahkan lagi koleksi aku, dipersilakan hehehe.....

'pakwe' bg pun ada... tu buluh dr Sarawak...hehehe.....

Kenangan tu ada dimana2, cuma kita saja nak anggap ianya sebagai kenangan atau sebaliknya..

chayokk... chayokk...

4 comments:

  1. wahhh....mmg cantik capal...bling...bling...gitu... (":)

    ReplyDelete
  2. comel kapal tu....akak bg key chain UTHM jer la...nak tak...hehehehe

    ReplyDelete
  3. sis arma: cantek..cantek... org bg mesti cantik punyer... klu sendiri tak terbeli rasenya.. hehe

    ReplyDelete
  4. aku_tulip: UTHM boleh, Kuittho boleh, ittho pun boleh, kalau akak ada simpan PLSP laaaaagi boleh :Dhehehee.... tamak ker?! xlah kemaruk jek.. hehe...

    ReplyDelete