Wednesday, September 30, 2009

antara P.I.S.A.N.G., M.E.M.P.E.L.A.M. dan G.A.J.A.H...

ha..ha..ha... ntah aper2 je entry aku ni... tak senonos juga eik?... saje suke2.. korang rajin bacala, kalau malas tak usah... aku datang anginnya memang macamnih...

korang agak-agak aper aku nak menceceh pulak kt entry ni, biasela ada gambar xder cerita macam ada muke xder nama, so aku pun mencari idea lani... ada nama dan ader muke... mukenya ini dia...

Pisang Belalai GAJAH, Mempelan Kelapa @ Mempelam GAJAH... aku panggil gajah sebab GAJAH mende2 yang aku tunjuk ni besar-besarrrrrr....


Korang bayangkan, Mempelam ni lebih besar dari kepala budak 2 tahun..
(masa ni alya 1tahun 9bln)



dari jantung hingga ke hujung aku snap... bolehla mencuci mata melihat Pisang Belalai Gajah ni, pisang spesis hiasan, xder isi yang boleh dimakan... ini kt mah mak aku... pakcik kata, kalau jual nilainya tinggi... aku pun tak tau...

okla..

No comments:

Post a Comment