Monday, September 28, 2009

Snap tambahan utk koleksi aku...

hi... kini TORA datang lagi... eh salah ayat tu..
kini aku datang lagi dengan snap raya edisi 2009...
snap utk rumah sendiri je... nak snap kt rumah orang...ishh.. tak kuasa i..

ni la antara bunga2 yang aku sempat kumpul sebelum ketibaan syawal 1430 hijiriah

** Dulang air bunga ros murah jer rm 9.80...
(harga tidak termasuk teko dan cawan yer..)


** Rak Majalah/Surat Khabar rm30.00
(tapi dah jadi milik anak dara ku utk simpan whiteboard dia daa...)

** Sarung Tisu...
(takde harga, ini bikin sendiri.. last minute.. )

** Alas meja
(ini pun bikin sendiri... tak la secantik dan sekemas yang dijual di expo2 or bazar2 raya tu...)

** Langsir pintu2 bilik... termasuk bilik air
(ini yang aku paling suke... warna dia lembutkan...)

** Langsir Pintu Sliding
(ini pun tema bunga ros juga, tapi ros coklat...)

raya ni macam2 aku jumpa... selain jumpa kuih-muih dan makanan raya, aku jumpa juga dengan bermacam2 ragam orang, dan macam2 lah... yang bermacam2 gaya, rupe, semualah... tak tau nak cerita macamaner...

apapun masih mood raya, aku ucapkan "Selamat Hari Raya......"


4 comments:

  1. che as..dulang tu beli kat mana..cantik...

    ReplyDelete
  2. ni kat sharif haslam (kerabat mamak) pt sulong arr kak... banyak pilihan gak masa raya tempoh hari... hehe.. memang berbaloi..

    ReplyDelete
  3. kat pekan ek...kedai jual pinggan mangkuk ker..

    ReplyDelete
  4. dulu pinggan magkuk, skrgg mcm2 ada... besar gak lah, klu akak g sana, dia belah belakang. 1 jln ngn ppos.. :)

    ReplyDelete