Tuesday, October 6, 2009

seminggu bekerja

macam2 jadi seminggu kerja lepas raya ni, ada yang best iaitu gembira, ada juga yang tak best iaitu dukacita atau sedih... sedih sangatkah? tak juga tapi simpati atau kasihanlah...

aku dapat mesej dari geng aku la, ayah dia meninggal sebelum sempat jumpa. Dua hari pastu sorang lagi member pun ayah dia meninggal dan tak dapat jumpa juga...

aku... ayah aku lama dah takda, aku lagi taktau... umur ku 2tahun setengah... kecikkan, mungkin macam alya sekarangni. ishh..ishh... yang pergi tetap pergi... yang hidup teruskan kehidupan. moga2 hari yang dilalui adalah lebih baik dari sebelumnya.. harapan ku macam tu lah...

minggu ni aku mula sibuk, tak tau apa yang disibukkan.. terasa begitu letih otak berfikir.. sampai kekadang ntah apa2 yang tak sepatutnya aku fikir, aku fikirkan... buang masa je kan... tapi itulah aku...

sana sini, dok makan2... bulan raya mewah dengan makan, open la.. jamuanla.. kursusla... lepasni aku mungkin lambat sket kut update blog ni, harap2 jangan terus tak terupdate udahla... sesungguhnya aku kekurang idea untuk bercerita, tapi aku tetap ingin menaip untuk bercerita..

nantila bila otak dah free sket, aku buat ayat lagi la...
saje untuk suka2 aku...
daaaa..

No comments:

Post a Comment