Friday, September 18, 2009

SaLaM AiDiLfItRi.... 2009 (1430h)

Sunyi sepi rasenya tempat kije ni, mereka..mereka.. semua dah start cuti dan balik kg agaknya.... aku je yang sedang menganti kehadiran di tempat kerja... sambil tu aku pun mencoretla sket untuk hari ni...

korang raye ada tema x? aku dulu x main la tema..tema... ni, tp bile dah ade rumah sendiri, keinginan untuk menghias rumah tu ada, biasela ppuan la katekan... tp aku bermule dgn berangan dulu... baru mencuba menghasilkan... harap2 apa yang aku berangankan tu x menyusahkan orang lain... sesiapa saje...

diam2 aku dah kumpul macam2 gak bertemakan bunga ros... aku xlah ikut trand vantage.. x termampu rasenya, tapi cukupla dgn adernya bunga ros, tahun ni bunga ros aku sume warna coklat... xtau nape...

dari langsir, sampai ke dulang air... hehe... cuma sarung sofa aku lari tema lak, boleh lak terkuar bunga matahari... tp xper, aku ada niat nak tukar bunga lain kalau dah ade kemudahan dan keperluan....

antara barang yang aku ada, langsir sliding, langsir pintu2 bilik, sarung tisu, alas meja, dulang air... itu la setakat ini...

korang ada bunga2 x utk raya?

apepun Salam Aidilfitri, Maaf Zahir Batin...
jemputla datang ke rumah...

4 comments:

  1. che as...suka buga ros ek...simple la bekas tisu tu...bole akak berguru ngan che as...ada pengeras tak..hehehe

    ReplyDelete
  2. xder pengeras2 kak, main jaet jer... manual guna tangan, hehe.. kawan xder mesin... tangan pun boleh arr...tp x sekemas beli arr.. :D

    ReplyDelete
  3. ok la tu...jaet tangan lg tu...tabik la kat che as..biar tak sekemas kita beli..tapi puas hati kan...

    ReplyDelete
  4. aiceh.. ni gara2 nak sedondon 1 umah la kak... kalau tak, takdenya nak merekacita mende2 nih, tp bila baca coretan akak, teruja juga nak buat mende2 kreatif nih, hehe... tunggu rekaan terbaru akak nih, apa lg agaknya.. :D

    ReplyDelete