Monday, September 14, 2009

DoDoL...Oh...DoDoL...

nak menyanyi aku tak tau lagu dodol macamane...
tapi itu x penting, bagi aku, nak jual dodol itu lagi penting...
Terima Kasih Allah, utk tahun ni aku telah berjaya menjual lebih seratus batang (100 upih) Dodol..
tahun depan xtau lagi... tahun lepas lak pun xtau sebab aku belum jadi penjual dodol... heheh...

Terima kasih juga utk pembeli2 semua, moga kalian gembira dengan dodol yang baru diterima...
peting juga bagi aku untuk ucap Terima Kasih Syg... sbb diala aku berani jual dodol ni... haha...
dan kalau x kawin ngan dia mungkin aku x jumpa dodol ini...

Tapi bukan si dia tukang dodol yer... pakcik dia yang bisnes sebenarnya, kami tolong melariskan sahaja... nila dodolnya... rasa asli saja, durian ke, strawberry ke, sirap ke, jagung ke... xder..xderr.. aku belum pernah jumpa lagi, yang lagi pelik dan memelikkan (pening x bahasa aku)... korang ader ker?

Tunjuk kat aku, nak rase gak.....

No comments:

Post a Comment