Wednesday, October 14, 2009

aku suker...

saje nak wat entry macam nih... sebab nya (tgk pic bwh ni) korang pasti tau ape mende nih... ni aku dpt free, tq bos bg aku dapat barang nih... ni jam AKC...

nak kabo gak... awal minggu ni, aku tertinggal jam nih dalam toilet, dalam ati dah tercakap " kalau aku gantung sini, mcm tertinggal je nanti" hah!! konpom pelupe, urat dh tambah yg putus so betullah tu... seingatnya pas lunch, nak cuci tgn teringat jam tangan x pakai... terus g toilet dan SAH!! dia sudah diambil orang...

aku pasrah!!!..:(( huaarrr... Kau saja yang tau... tp aku nya pasrah bukan pasrah aktif, sebab.. peel aku masih berulang lagi.. terlupa, dan tertinggal barang ntah di mana2... saper nak jawab tang nih hah? sendiri mau ingatlah senah oii...

haiii... tanyer jiran tetangga, semua x ambil dan x terjumpa pun... maka aku bertambah yakin la yang jam nih dah bukan rezeki ku....

TAPI... pagi nih , aku di dengarkan dengan berita gembira... akak cleaner bgtau dia dah dpt jam tu... student praktikal yang simpankan... TQ yer dik... akak x jumpa lagi saper budak tu... yang aku akan cari dia dan say TQ, yang penting "Terima Kasih Allah masih bg aku rezeki melihat masa dari jam AKC ini... heheh...."....

Taraaaaa!!!! ini dia....



*** Cantekk tak?? TQ NC, tahun depan bg lagi yer...


No comments:

Post a Comment