Friday, January 8, 2010

5s oh Lima 'S'




Assalamualaikum w.b.t.

Diam x diam banyak juga yang aku dah buat utk minggu 5s nih... macam2 ada, yg aku xpk nk buat pun aku boleh buat, semuanya dengan izin dariNya... Thank you Allah, U dah buatkan i hapi minggu ni... dan semalam aku dapat juga laksanakan 2 tanggungjawab aku yang 'terbantut' sejak sekian lama bekerja di sini.. i Luv U Allah... i Luv UUUU...


Sedikit tapi mahal2, kalau banyak tapi murah sket... bagi aku sama je. Kemas tetap kena kemas... dengan kemudahan yang terbatas dan waktu yang singkat, aku buat mane yang termampu... hinggakan jam 3.30pm auditer nak dtg 3.20pm aku masih menampal sesuatu... heheh... adakah aku yang masih belum siap sedia @ aku yang dilanda gemuruh "takottt" kena audit.

padehal yg datang audit kawan2 biasa ku juga... 2 ppuan, 1 lelaki... sempoii... 3.30pm mereka datang, 1 tpt kije aku mereka dok round... aku?! tengok je lah... 10min pertama memangla mereka x nmpk kejangalan di tpt kije ku... tapi lagi lama uols kt sini lg tersingkaplah ketidakselesaan mata memandang akan tercapai...pehh ayat menyiksa lidih berkata... rasakan... hahhaa.... ntah ape2 je lah aku nih...

yang pasti sblm mereka datang lagi minggu depan, aku kena panjat dinding utk mensisihkan sesuatu... :((( huuararrr... aku ke nak kena sisihkan nih... ?? apepun panjat tetap panjat... ya Allah berilah aku sedikit daya utk menyelesaikannya ye ya Allah...

sekitar 2 hari menanti ketibaan auditer2 tpt kije ku....



dan ini lah yang kena aku sisihkan.... taraaa...

satu kenyataan belakang skrin tuh, kena pindah atau skrin projekter tu yg kena pindah.
satu lagi first aid tu... tu memang dah lama, aku je tak terpandang dr sudut lain... letak situ sebab laluan utama ku disebelahnya.. hehe...

chayokk..chayokk...



4 comments:

  1. as...kemas la as pya lab.....tak mo bandingkan ngan opis akak...mcm langit ngan bumi...heheh

    as..bagus tau 5's ni...ari tu daling akak buat kat stor...tapi tak cantik mcm kt opis la..sbb dah tegur byk x..stor sepah²..heheheh

    ReplyDelete
  2. hehe... benda dah ada, tinggal jaga je kak... boleh la sket2.. :D

    kt sini bolehla nak kemas2, kt rumah ya ampunn... hehe...:D

    ReplyDelete
  3. ok tungguuuu...aku datang lagi nanti nak peksa semula...he he he...

    ReplyDelete
  4. huhu... auditer dah maklum tuh nak mai lg... heheee..

    ReplyDelete